![](https://www.kramer-nakladace.cz/src/uploads/produkty-kolovy-elektricky-nakladac-kramer-5055e.jpg)
Kolový elektrický nakladač
KRAMER 5065e
Velký výkon v kombinaci s úsporným elektropohonem
Elektro nakladač Kramer 5065e s neděleným rámem plní díky svému elektrickému pohonu ty nejpřísnější limity emisí a hluku. Plně elektrický pohon, moderní design, velkokapacitní lithiová baterie a především pak využití pevného rámu s řízenými nápravami, hydraulickým rychloupínačem v základu a maximální šetrnost k životnímu prostředí. Díky této koncepci představuje KRAMER 5065e ideální volbu pro nasazení všude tam, kde emise výfukových plynů nebo provozní hluk představují važný problém. Typicky například v centrech velkých měst, velký průmyslových provozech, kde podstatná část nasazení nakladače probíhá uvnitř provozu a nebo například v Zoologických zahradách.
![Image](https://www.kramer-nakladace.cz/src/uploads/pevny-ram-1-e1609244029764-280x200.png)
Pevný nedělený rám
Základní rám nakladače je nedělený a bez středového kloubu, díky tomu nakladač KRAMER vykazuje výjimečnou stabilitu a především neměnnou nosnost bez ohledu na směr jízdy.
![Image](https://www.kramer-nakladace.cz/src/uploads/rizene-napravy-e1609244653288-280x200.png)
Konstantní nosnost
Jedinečná konstrukce nakladač KRAMER sebou zabraňuje poklesu nosnosti v důsledku zatočení stroje. Výrazná výhoda oproti běžným kloubovým nakladačům zvyšuje pro uživatele výkon a užitnou hodnotu stroje,
![Image](https://www.kramer-nakladace.cz/src/uploads/allradlenkung-oriznuty.jpg)
Řízení obou náprav
Nakladač KRAMER je standardně vybaven systémem řízení obou náprav najednou, díky tomu je zaručena výjimečná obratnost stroje při zachování dlouhé životnosti pneumatik.
![Image](https://www.kramer-nakladace.cz/src/uploads/vorderachslenkung-oriznuty.jpg)
Řízení přední nápravy
Nakladač KRAMER je volitelně vybaven dalším systémem řízení a to řízením pouze přední nápravou. tento systém je ideální např. pro delší přejezdy po silnici a zároveň snižuje opotřebení pneumatik
![Image](https://www.kramer-nakladace.cz/src/uploads/kabina-280x200.png)
Komfortní kabina
Komfort obsluhy zajišťuje odhlučněná kabina s perfektním výhledem, doplněná o hlavní ovládací prvky tvořené volantem a joystickem s integrovanými ovladači hlavních funkcí, např. například do joysticku integrovaným ovládaním hydraulického okruhu na rameni.
![Image](https://www.kramer-nakladace.cz/src/uploads/l-verze-280x200.jpg)
Prodloužené rameno
Vedle standardního ramene je volitelně k dispozici i tzv. prodložené rameno, zvyšující výškový dosah nakladače o 25 cm na 330 cm. Výhodou prodlouženého ramene je schopnost naložit vysoká nákladní auta, násypky apod.
![Image](https://www.kramer-nakladace.cz/src/uploads/vlastnosti-zero-emission-e1609693332789-280x200.jpg)
Nulové emise
Elektronakladač KRAMER 5055e je charakteristický svými nulovými emisemi výfukových plynů CO2, pevné částice atd.) a s tím spojeným ekologickým provozem šetrným k životnímu prostředí. KRAMER 5055e je ideální pro nasazení v tunelových stavbách, průmyslových provozech se střídavým "indoor" a "outdoor" nasazením, zoologických zahradách atd.
![Image](https://www.kramer-nakladace.cz/src/uploads/vlastnosti-hluk-1.png)
Snížený provozní hluk
Snížený provozní hluk díky elektropohonu je typický pro nakladač KRAMER 5055e, tato vlastnost se hodí všude tam, kde zvýšený hluk představuje problém, např. stavební práce v centru města ve večerních hodinách.
![Image](https://www.kramer-nakladace.cz/src/uploads/vlastnosti-provozni-naklady-1-e1609690611165-280x200.png)
Výdrž baterie
Nakladač KRAMER 5055e je vybaven velkokapacitní baterií zajišťující při plném nabití pracovní výdrž až 5 hodin, v závislosti na zvoleném režimu pracovního nasazení.
![Image](https://www.kramer-nakladace.cz/src/uploads/vlastnosti-provozni-naklady-e1609690367321-280x200.png)
Provozní náklady
Díky zvolenému systému elektropohonu jsou pro nakladač KRAMER 5055e typické výrazně nižší provozní náklady, oproti srovnatelnému nakladači vybavenému běžným spalovacím motorem. Úspora nákladů oproti klasickému nakladači činí cca. 4-5 EUR/Mth, v závislosti na rtežimu nasazení.
![Image](https://www.kramer-nakladace.cz/src/uploads/vlastnosti-konektor-e1609689264859-280x200.png)
Nabíjecí konektory
Standardně je nakladač KRAMER 5055e možné dodat se dvěma nabíjecími konektory typu CEE 16A, vybavenými vlastními napájecími kabely.
![Image](https://www.kramer-nakladace.cz/src/uploads/vlastnosti-baterie-e1609689303878-280x200.png)
Baterie
V nakladači KRAMER 5055e je použita velkokapacitní AGM baterie o maximální kapacite 416 Ah. Tato baterie se vyznačuje dlouhou životnotí, vysokou spolehlivostí a bezúdržbovým provozem. Baterie je uložena tak, aby ji bylo možné operativně ze stroje vyjmout pomocí uvazovacích bodů a nebo návleků pro paletovací vidle.
![Image](https://www.kramer-nakladace.cz/src/uploads/vlastnosti-nabijecka-e1609690712910-280x200.png)
Nabíječka
Nakladač KRAMER 5055e je v základu vybaven integrovanou nabíječkou s nabíjecím napětím 230V. Nabíječka je vybavena standardním konektrorem pro připojení nabíjecího kabelu, umožňující jeho jednoduchou výměnu.
Soubory ke stažení
PROVOZNÍ ÚDAJE | |
Objem standardní lopaty | 0,65 - 1,10 m3 |
Provozní hmotnost | 4 130 kg |
MOTOR | |
Výrobce | JULI / Jungheinrich |
Typ, popis | 4TNV88C, diesel, řadový 4válec, vodou chlazený (volit. 4TNV86CT diesel, řadový 4válec, vodou chlazený) |
Výkon | 15 kW (Elektromotor pojezdu) 22 kW (Elektromotor pracovní hydrauliky) |
Emisní norma | bez emisí |
ÚDAJE O POJEZDU | |
Pohon pojezdu | Plynule regulovatelný, elektrický pojezd |
Rychlost | 0 - 17 km/h |
Nápravy | Planetové reduktory v řízených koncích náprav |
Uzávěrka diferenciálu | 100% (volitelně) |
Pracovní brzdy | Hydraulické kotoučové |
Parkovací brzda | Elektrická |
Standardní pneumatiky | 12 - 18 |
PRACOVNÍ HYDRAULIKA A HYDRAULIKA ŘÍZENÍ | |
Princip | Hydrostatické řízení obou náprav s koncovou synchronizací |
Maximální natáčení náprav | 2 x 38° |
Pracovní čerpadlo | Zubové |
Průtok hydraulického oleje | 54 l/min |
Pracovní tlak | 235 bar |
Zesílená hydraulika Powerflow | - |
PRACOVNÍ KINEMATIKA | |
Druh konstrukce | Z kinematika |
Užitečná nosnost na vidlích (S = 1,25) | 1 750 kg |
Klopný moment na lopatě | 2 500 kg |
Zvedací síla | 3 100 kg |
Úhel vyklopení / naklopení lopaty | 48° / 42° |
NÁPLNĚ | |
Hydraulický systém a nádrž na olej | 40 l |
BATERIE | |
Nabíječka baterie | 240 V |
Napětí baterie | 80 V |
Kapacita baterie | 416 Ah |
Čas pro nabití | 5 - 8,5 hod |
Délka provozu (těžké nepřetržité nasazení) | 3 hod |
Délka provozu (normální nepřetržité nasazení) | 5 hod |
HLUKOVÉ EMISE | |
Naměřená hodnota | 80.9 dB(A) |
Garantovaná hodnota | 82 dB(A) |
Hladika hluku pro ucho operátora | 69 dB(A) |
Verze nakladače | KRAMER 5055e (standardní rameno) | KRAMER 5055eL (prodloužené rameno) | |
A | Celková výška (s kabinou) | 2.390 mm | 2.390 mm |
B | Celková délka (s vlečným zařízením) | 4.950 mm | 5.140 mm |
C | Šířka přes pneumatiky | 1.590 mm | 1.590 mm |
D | Světlá výška | 280 mm | 280 mm |
E | Rozvor kol | 1.850 mm | 1.850 mm |
F | Střed přední nápravy k vrcholu zubů | 1.780 mm | 1.970 mm |
G | Střed zadní nápravy ke konci vozidla (bez vlečného zařízení) | 1.320 mm | 1.320 mm |
H | Šířka lopaty | 1.650 mm | 1.650 mm |
i | Výška na čep lopaty | 3.050 mm | 3.300 mm |
J | Nakládací výška | 2.880 mm | 3.280 mm |
K | Vyklápěcí výška | 2.350 mm | 2.620 mm |
L | Vzdálenost vyklápění při maximálním zdvihu | 320 mm | 410 mm |
- | Paletovací výška | 2.830 mm | 3.050 mm |
- | Poloměr otáčení přes pneumatiky | 2.700 mm | 2.700 mm |
- Paletovací vidle
- Lopata bez zubů
- Drapáková lopata
- Stranová lopata
- Lopata s přidržovačem
- Jeřábovací hák
- Drapák na kulatinu
- Sypač soli
- Sněžný pluh
- Šípová radlice
- Zametací zařízení
- Mulčovač
A mnoho dalšího …
Nejste si jisti, který stroj je pro vás vhodný?
Naši odborníci Vám velmi ochotně poradí.
Kontaktovat odborníka