Kolový nakladač
KRAMER 5050
Odlechčený univerzál pro jednoduchou přepravu na 3,5 tunovém vleku
Nakladač KRAMER 5050 je charakteristický kombinací vysokého výkonu plnokrevného nakladače s jednoduchostí transportu malého stroju. Hlavní podmínkou při konstrukci tohoto stroje bylo zachování celkové hmotnosti stroje umožňující jeho transport na 3,5 tunovém vleku. Díky speciálně zvolené konstrukci stroje a zcela netypicky řešenému zadní protizávaží tzv. Smartbalast bylo tohoto cíle dosaženo. Nakladač Kramer 5050 s neděleným rámem, nízkou hmotností 2 685 kg a klopným momentem 1 700 kg nabízí na trhu jedinečnou kombinaci vysokého výkonu, nízké hmotnosti a z té plynoucí jednoduchosti transportu. Díky těmto vlastnostem a snadné a levné přepravě je nakladače KRAMER 5050 ideálním řešením pro dodavatele služeb v oblasti stavebnictví, zahradnictví a terénních úprav.
Pevný nedělený rám
Základní rám nakladače je nedělený a bez středového kloubu, díky tomu nakladač KRAMER vykazuje výjimečnou stabilitu a především neměnnou nosnost bez ohledu na směr jízdy.
Konstantní nosnost
Jedinečná konstrukce nakladač KRAMER sebou zabraňuje poklesu nosnosti v důsledku zatočení stroje. Výrazná výhoda oproti běžným kloubovým nakladačům zvyšuje pro uživatele výkon a užitnou hodnotu stroje,
Motor YANMAR
Spolehlivý vodou chlazený motor YANMAR 4TNV88C se zesíleným výkonem 34.3 kW bez močoviny . Hlavní výhodou motoru je nízká spotřeba a vysoká spolehlivost, v kombinaci s úctyhodným výkonem v poměru k hmotnosti nakladače.
Rychlost pojezdu
V základní výbavě je nakladač KRAMER 5040 vybaven navýšenou rychlostí pojezdu na 20 km/h, volitelně je dostupná rychlost 30 km/h, která je ideální pro delší přejezdy po vlastní ose.
Bez močoviny
V nakladači KRAMER 5050 je zabudován motor splňující normu výfukových plynů EU STAGE V a to bez použití močoviny!
Řízení obou náprav
Nakladač KRAMER je standardně vybaven systémem řízení obou náprav najednou, díky tomu je zaručena výjimečná obratnost stroje při zachování dlouhé životnosti pneumatik.
Řízení přední nápravy
Nakladač KRAMER je volitelně vybaven dalším systémem řízení a to řízením pouze přední nápravou. tento systém je ideální např. pro delší přejezdy po silnici a zároveň snižuje opotřebení pneumatik
Jednoduchý transport
Nakladač KRAMER 5050 je díky své nízké hmotnosti jednoduše transportovatelný na 3,5 tunovém vleku, což výrazně snižuje náklady na přepravu stroje.
Smart ballast
Nakladač KRAMER 5050 je vybaven speciálním zadním protizávažím SMART BALLAST, které sestává z 8 ks odnímatelných segmentů závaží po 12,5 kg, o celkové hmotnosti 100 kg. Díky SMART BALLAST je možné podstatně snížit hmotnost nakladače pro transport, při zachování optimální hmotnosti nakladače pro práci!
Komfortní kabina
Komfort obsluhy zajišťuje odhlučněná kabina s perfektním výhledem, doplněná o hlavní ovládací prvky tvořené volantem a joystickem s integrovanými ovladači hlavních funkcí, např. například do joysticku integrovaným ovládaním hydraulického okruhu na rameni.
Snadná údržba
Nakladač KRAMER 5050 je konstruován s ohledem na jednoduchost každodenní údržby, kryt motoru na plynových vzpěrách, jednoduše přístupné filtry, měrky a plnící hrdla výrazně zjednodušují každodenní pravidelnou údržbu.
Vlečné zařízení
Nakladač KRAMER 5050 je možné na přání vybavit vlečným zařízením (koule nebo čep) s umožňující tahat až 3,5 tuny na bržděném vleku. V kombinaci s vlečným zařízením je možné dodat i vývod hydrauliky vzadu pro sklápění vleku a elektrickou zásuvku.
PROVOZNÍ ÚDAJE | |
Objem standardní lopaty | 0,45 - 0,85 m3 |
Provozní hmotnost | 2 685 kg |
MOTOR | |
Výrobce | Yanmar |
Typ, popis | 4TNV88C, diesel, řadový 4válec, vodou chlazený |
Výkon | 34,3 kW |
Zdvihový objem | 2 190 cm3 |
Emisní norma | EU stupeň V |
Úprava výfukových plynů | DOC + DPF |
ÚDAJE O POJEZDU | |
Pohon pojezdu | Plynule regulovatelný, hydrostatický |
Rychlost | 0 - 20 km/h (volit. 0 - 30 km/h) |
Nápravy | Planetové reduktory v řízených koncích náprav |
Uzávěrka diferenciálu | 100% (volitelně) |
Pracovní brzdy | Hydraulické kotoučové |
Parkovací brzda | Mechanická |
Standardní pneumatiky | 10.5 - 18 |
PRACOVNÍ HYDRAULIKA A HYDRAULIKA ŘÍZENÍ | |
Princip | Hydrostatické řízení obou náprav s koncovou synchronizací |
Maximální natáčení náprav | 2 x 38° |
Pracovní čerpadlo | Zubové |
Průtok hydraulického oleje | 56 l/min |
Pracovní tlak | 240 bar |
Zesílená hydraulika Powerflow | - |
PRACOVNÍ KINEMATIKA | |
Druh konstrukce | Z kinematika |
Užitečná nosnost na vidlích (S = 1,25) | 1 360 kg |
Klopný moment na lopatě | 1 800 kg |
Zvedací síla | 3 800 kg |
Úhel vyklopení / naklopení lopaty | 40° / 45° |
NÁPLNĚ | |
Palivový systém a nádrž nafty | 60 l |
Hydraulický systém a nádrž na olej | 58 l |
A | Celková výška (s kabinou) | 2.390 mm |
B | Celková délka (s vlečným zařízením) | 4.790 mm |
C | Šířka přes pneumatiky | 1.590 mm |
D | Světlá výška | 280 mm |
E | Rozvor kol | 1.850 mm |
F | Střed přední nápravy k vrcholu zubů | 1.620 mm |
G | Střed zadní nápravy ke konci vozidla (bez vlečného zařízení) | 1.320 mm |
H | Šířka lopaty | 1.650 mm |
i | Výška na čep lopaty | 2.840 mm |
J | Nakládací výška | 2.600 mm |
K | Vyklápěcí výška | 2.210 mm |
L | Vzdálenost vyklápění při maximálním zdvihu | 200 mm |
- | Maximální výška zdvihu s paletovacími vidlemi | 2.630 mm |
- | Poloměr otáčení přes pneumatiky | 2.700 mm |
Nejste si jisti, který stroj je pro vás vhodný?
Naši odborníci Vám velmi ochotně poradí.
Kontaktovat odborníka